Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nye hull i ørene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-15, 12:06   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nye hull i ørene?

For nesten ti år siden lot jeg hullene jeg hadde i øreflippene gro igjen. Av og til savner jeg den muligheten til å pynte meg med ørepynt, av og til ikke. Dersom jeg skal ta nye hull tenker jeg å gjøre det i piercingstudio - og siden det ikke er noe nær her jeg bor, så vurderer jeg å gjøre det nå som jeg skal sørover på ferie.

Dere som har hatt hull som grodde igjen - hva har dere gjort? Om dere ikke har tatt hull på ny - savner dere muligheten til å bruke ørepynt?
Er det 'verdt' alt styret?

Jeg ser på gamle bilder av meg og liker at jeg hadde pen ørepynt. Men så jeg er også blitt vant til meg selv uten nå, så jeg er i tvil om jeg gidder eller ikke...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.