Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Terrassebeisen flasser!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-15, 13:08   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Terrassebeisen flasser!

Jeg brukte grå terrassebeis, vanntynnbar, i fjor sommer. Jeg husker ikke navnet, men den ble kjøpt på Obs Bygg.

Den la seg oppå som en lasur. Jeg vet ikke om det var problemet. Kansje den skulle ha vært tynnere og trengt inn. Jeg brukte terrasserens først. De hadde ikke vært oljet siden sommeren før.

Uansett ser det fælt ut nå. Jeg vil prøve å få av alt og bruke bare terrasseolje igjen. Kan noen anbefale det sterkeste produktet som tar av mest mulig beis? Jeg har 50 x 50 platter som ligger oppå betonggulv, så det er jo lett å ta de opp og skrubbe de med stålbørste.

Kan noen anbefale en terrasseolje som ikke er gylden, klar eller grønnpigmentert? Jeg vil bort fra grått gulv. Skulle ønske jeg fant olje med brunt pigment, men ikke rødbrunt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.