Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Når skaffet du deg hund/valp?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-15, 22:11   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffet du deg hund/valp?

Vi fikk en springer spaniel 17.april. Jeg hadde ferie i 2 uker, og brukte tiden på å venne han til å være hjemme alene litt. Så startet jeg å jobbe, og dro på jobb til kl 9, hjem til 12. Gikk god tur og lufting, så sov han en ny dupp mens jeg jobba litt til. Strekte hjemme-tida til å komme opp i 13.30 nå før sommerferien. Han sov og dormet mens vi var borte, så dette gikk fint.

Det er mye jobb i starten, valpen må ut "hele tiden", hver gang den har lekt, sovet, spist. Nå er han 5 mnd snart og er tørr om natten og sover hele natten i stua for seg selv. Vi er på sommerferie hos svigers nå, og det går også fint på et nytt sted. Slitsomt de første ukene, men nå begynner det å gå seg til. Vi er veldig glad for lille klumpen vår ihvertfall!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.