Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-15, 12:15   #15
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Så herlig, Inagh -det er unge etter mitt hjerte!

Våre unger er så små at enn så lenge har vi voksne full råderett, men vi forsøker selvsagt å legge det til rette sånn at det blir fint for ungene også. Typisk ferie for oss er litt tid hos familiene i Vesterålen og på Sunnmøre, samt en tur til UK. Der leier vi hus/leilighet og legger opp til ganske rolige dager med en fin blanding av litt sightseeing for mor og far og masse lekeplass og annet gøy for barna (f.eks. besøksgård og CBeebiesland).

Jeg må innrømme at jeg er så kjip at det aldri blir aktuelt å legge opp til ferie utelukkende på barnas premisser; selvsagt skal vi legge til rette, og ikke gå rundt på museum i timesvis hver dag, men ferie skal være gøy for alle i familien, så strand- eller lekelandferier vil måtte inneholde innslag av kultur/god mat til mor/fotball til far.

Det eneste ønsket eldstemann er kommet med foreløpig er pyramidene i Egypt, men vi ble enige om at det får bli når han og lillebror blir litt større.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.