Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor lære 10-åring å svømme i høstferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-15, 10:13   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvor lære 10-åring å svømme i høstferien?

10-åringen er fortsatt ikke 100% komfortabel i vann, selv etter 4-5 svømmekurs og opplæring på skolen. Teorien er at det blir for lite mengdetrening.

Jeg tenker at en uke med svømming i basseng hver eneste dag kan være en måte å komme til neste nivå. det er i alle fall verdt et forsøk.

Reiser vi til det uspesifikke Syden? Eller finnes det gode hotell/basseng her i Norge? Tidspunkt er østlands-høstferien, uke 40. Det blir evt bare meg og 10-åringen. Gjerne et sted der han treffer andre barn og jeg kan jobbe litt/lese bøker og late meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.