Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til å velge stoler til lese-/kosekrok

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-15, 18:10   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til å velge stoler til lese-/kosekrok

Etter mye fram og tilbake, har vi funnet ut at vi ikke ønsker oss sofa til det "nye" arealet vårt likevel. Vi ønsker oss i stedet en lese-/kosekrok innredet med et par gode stoler, leselampe, et lite bord, kanskje og musikkanlegg. Har såvidt begynt å kikke på stoler. Jeg er veldig forelsket i ]Mobile-stolen fra Formfin http://www.formfin.no/produkter.php?...age=no#tillegg To slike stoler, et lite bord og en kul og god retroinspirert leselampe kunne nok ha passet godt inn i rommet. Formfin-stolen er god å sitte i, men jeg tror jeg vil savne noe å ha føttene på. Etter å ha prøvd samtlige av de utstilte stolene hos Møbelringen i dag, fant jeg ut at stolen på det vedlagte bildet var best å sitte i. Den er i riktig farge, men utseendemessig er den ikke like kul som Formfin-stolen. Dessuten vil det vel se ufattelig teit ut med to slike stoler ved siden av hverandre, vil det ikke?

Tips og innspill tas i mot med stor takk!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FullSizeRender-4.jpg (147,0 KB, 73 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.