Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan fjerne sammenkobling Facebook og Instagram?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-15, 19:33   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan fjerne sammenkobling Facebook og Instagram?

Da jeg registrerte meg på Instagram brukte jeg samme e-postadresse som på Facebook. Jeg har ikke gitt Facebook tillatelse til noe på Instagram, men allikevel dukket appen opp på FB slik at hvis jeg trykket på den i FB-appen kom jeg rett inn i Insta-appen.

Folk kunne finne meg via FB og jeg fikk opp venneforslag på både mine venner og venners venner.

Jeg har nylig endret e-posten til Instagram. Og jeg gikk in på FB på maskin og fjernet insta-appen fra appinnstillinger. Restartet så mobilen.

En dag etter jeg gjorde dette fikk jeg plutselig flere følgere, som må ha funnet meg via FB. Og i dag dukket det igjen opp venneforslag basert på at dette er FB-venner.

Jeg vil ikke ha koblingen FB og Insta. Hva mer må jeg gjøre for å få slutt på dette?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.