Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-15, 08:27   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Jeg har meldt meg på et terrengløp neste uke. Ikke en event som er viktig for meg per se, men jeg tenkte at det ville være greit å få med seg sånn rent treningsmessig. Det er bindende påmelding, men jeg har ennå ikke betalt de 345 kronene deltakelsen koster.

Men – nå viser det seg at det samme kveld er første foreldremøte for åttendeklassingene på ungdomsskolen. Jeg har hele tiden tenkt at jeg ikke skal gå i passiv-fella fra barneskolen, men nå prøve å være litt mer frampå og kanskje prøve å bli litt mer kjent med foreldre og klassemiljø nå som sønnen min har startet på ungdomsskolen. Vi har dessuten blitt enig med læreren om at de skal snakke om autismediagnosen til sønnen min, og jeg kunne tenke meg å være til stede da. Mannen min sier at det er ikke noe problem for han å gå på foreldremøtet alene, men jeg føler likevel at jeg ikke bare burde, men også for egen del har behov for å, gå på møtet.

Dette er i det store og det hele en fillesak, men jeg har hengt meg helt opp i dette dilemmaet, så jeg trenger litt innspill sånn for å se ting litt utenfra. Hva ville dere ha valgt? Det burde jo holde at mannen min stiller, men jeg vil nok føle at jeg går glipp av noe. På den annen side, vil dette i så fall være det andre løpet jeg betaler for og ikke stiller på i år (første gang var jeg veldig syk), så det er mye penger ut vinduet.

En annen faktor er at jeg skal på koloskopi dagen før. Det innebærer tømmeregime og faste i 1,5 døgn, så jeg er usikker på om jeg vil ha så mye energi på løpsdagen. De på koloskopiklinikken mener dog at det ikke burde være noe problem.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.