Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal jeg få Storebror til å smake på?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-15, 21:02   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal jeg få Storebror til å smake på?

Det er mulig jeg ENDELIG har funnet noe som motiverer Storebror til å smake på mat!!
Han snakket om at han ønsker seg Wii U, og lurte på hvordan han skulle tjene penger til det. Så jeg bare slengte ut at han kunne smake på x antall mat, også når han var gjennom alt det, så skulle han få wii u.
Han var helt med på ideen, og for å sjekke han så ga jeg han en bit av svinefileeten jeg satt og spiste, og han puttet den i munnen, så først veldig skeptisk ut, før han lyste opp og sa "Men det var jo godt!" Det endte med at han spiste en ganske god bit.

Men nå må det tenkes, og jeg må finne ting som 1) Det er praktisk at han spiser, 2) Noe som har ganske "trygg" smak og konsistens. Men jeg har levd så lenge i "spiser bare pasta, pølse, pizza og hamburger" at jeg står helt stille.

Har fiskekaker, kjøttkaker, potet, gulrot, kyllingfileet, lasagne, fiskegrateng, pølsesuppe og blomkålsuppe.

Tenkte på agurk, sukkererter. Paprika og tomat dropper jeg, det er jo litt "skarp" mat.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.