Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det noe galt med malingen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-15, 10:52   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe galt med malingen?

Hjelp! Jeg maler et speil med treramme. Det var malt fra før, så jeg pusset det ned med sandpapir, vasket godt og satte i gang å male (etter anbefaling fra ansatt på min lokale fargerike-butikk).

Bruker Jotun Supreme Finish 80-glans i farge Sort. Første strøket dekket utrolig dårlig, akkurat som om malingen ikke satt fast noen steder. Altså det stripet seg og malingen ville ikke feste. Så prøvde jeg et strøk til, med samme resultat.

Sur som en potte pusset jeg det ned IGJEN, kjøpte Jotun heftgrunning og malte med denne. I går malte jeg første strøk med Supreme finish Sort igjen, og jeg har fortsatt samme problemet. Malingen fester dårlig og striper seg en del.

Jeg har spurt Jotun på deres fb-side, men hører med dere og, dersom noen har erfart lignende før? Jeg har forsøkt flere ulike pensler, med samme resultat.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.