Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har barna deres mye klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Har barna deres mye klær?
Ja 90 52,94%
Nei 18 10,59%
Akkurat passe 62 36,47%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 22:01   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har barna deres mye klær?

Mine har masse...spesielt minsten. Akkurat det kommer seg av at jentungen på 12 ikke setter pris på mammas impulsive kleshandel til henne lenger. Hun vil ikke ha noe av det jeg kjøper, hun vil bare ha sorte klær, hun.
Fra å være en veldig søt pike med moderne klesstil, har hun gjort helomvending; sort, sort og atter sort, og det kan ikke være hva som helst heller.

Da kompenserer jeg tapet av å ikke ha en søt og "chic" jente å kjøpe til, med å spoile gullgutten min i stedet. Det er venninnene mine som har yngre gutter glade for, for de får jo arve klærne etter ham, det meste rekker vi nesten ikke å bruke engang, og det aller meste er merkeklær.

Vet ikke hva det kommer av, men jeg har "tatt litt av" på det med at ungene mine kun fortjener det beste. Prøver dog å legge det av meg, og har vært flink en stund nå.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.