Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjemmefarging av øyebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 12:05   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hjemmefarging av øyebryn

Jeg napper litt og bruker en bløt eyeliner som jeg markerer øyebrynene med hver dag. Det er helt uaktuelt å oppsøke salong for å få fikset øyebrynene. Men har søkt litt på hjemmefarging.
Jeg ser at jeg begynner å miste hår i ytterkant så det er kanskje på tide å fylle i litt.

Jeg har ramlet innom Komikerfrue sin blogg. Hun har tipset om Refectocil. Fåes på Blush og blandes med en olje og smører på.
Andre tipser om Kolokrem og en fra Depend.
Ingen av de koster særlig mye ser jeg så det er jo bare å prøve.
Det er helt uaktuelt å bruke pudder, det blir sikkert like lite brukt som mineralpudderet jeg lot meg friste av å kjøpe et år.

Ang pinsett så har jeg en som egentlig ikke er det helt store for det er litt pes å få tak i hårene.
Når jeg søker på det så kommer det opp en som heter Billion Dollar Bows som koster 250,- Det er kanskje verdt det?

Dere som styrer med dette hjemme, hva bruker dere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.