Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger hjelp til å finne billig sydentur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 17:27   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Trenger hjelp til å finne billig sydentur

Kan noen hjelpe en sliten stakkar som har et enormt behov for å komme seg vekk fra hverdagen en liten stund? Jeg ønsker meg en billig (helst veldig billig) "sydentur" så fort som mulig. Jeg har reist en del, men aldri vært i "syden" og heller aldri bestilt restplasser av noe slag. Det er jeg og en 13-åring som eventuelt reiser. Trenger ikke være noe badested, men passe varmt (20-25 grader) og et greit sted å bo, helst med balkong. Avreise er vi helt fleksible på. Vi bor på indre østland, så Gardermoen er nærmest.

Hvor drar vi og hvor bestiller man? Jeg er som sagt helt blank.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.