Sv: Hotell London?
Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.
Hvilket området synes dere det er best å bo i? Min andre halvdel vil helst bo i Paddington området pga nærhet til banen etc. Jeg har aldri vært i London og har ikke snøring.
Noen andre steder som er bedre hvis man ikke vil kjøre langt med banen eller gå for mye? 
Kommer an på hva formålet med turen er. Paddington har gjerne små trange hotellrom synes jeg.
Jeg liker meg ekstremt godt på Radisson Blu Edwardian Grafton, ligger rett ved Warren Street tbane, som har to linjer (Northern/Victoria) - en stopp til Oxford Circus eller to til Tottenham Court Road. Liker meg veldig godt i området der, og skal garantert bo der neste gang. Koste hva det koste vil.
Bodde på Premier Inn County Hall når jeg var avgårde i høstferien. Stort rom og grei beliggenhet i forhold til alt vi skulle. Men jeg liker meg nok bedre nord for elven selv. Synes ikke tuben var like fleksibel derfra som den er fra Euston-området. Men det var bare min personlige mening :-) Og ekstremt kort vei til banen. Var mye mer stress og langt under bakken å gå på Waterloo station, kjekt med Warren Street. VI kjørte faktisk masse buss når vi var der, det var enklere med barn. Når jeg kom i rushet med junior som bare er 120 høy så ble han løpt overende av stressende londonboere flere ganger. Så var litt stress synes jeg!