Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

USA - opplys meg!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-15, 20:52   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

USA - opplys meg!

Vi ønsker å reise til USA. Jeg har drømt om det siden jeg var liten ,og gleder meg vilt til å få ta med familien dit, selv om jeg aldri har vært derfør Vi har 3 barn på 2, snart 9 og 12 år gammel.
Vi tenker kanskje å vente til minsten er 4 år, altså i 2017. Men snuser på om vi kanskje kan prøve å få det til allerede til neste år, men jeg frykter at minstemann er litt for liten da.
Hvor er det best å dra? Min drøm er vestkysten, leie bil og kjøre Route 66 bl a, men jeg er redd det kanskje ikke er så lurt med en 4-åring?
Vi kommer nok til å prioritere å reise over dit flere ganger før eldstemann blir "stor", så jeg tenker kanskje Orlando er best mtp 4-åringen?

Kom gjerne med forslag
Hvordan bor man best, er det feriehus eller hotell? Vi leide feriehus i Spania i fjor, og jeg må innrømme at det ikke falt helt i smak. Mye rydding og matlaging er ikke det jeg forbinder med ferie. Men holder selvfølgelig alle muligheter åpne.

Vi vurderer også Cruise, men jeg er redd det fordyrer ferien en del.
Hvor lang tid i forveien bør vi bestille flybilletter og bosted?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.