Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?
Jeg er veldig anti-skjønnhetstyranniaktig av meg, men jeg må innrømme at jeg stadig vekk kommer tilbake til tanken om at jeg kanskje, muligens har lyst til å prøve restylane. Jeg er vektoperert, og vekttapet har gjort at huden i ansiktet er blitt veldig hengete. Jeg har ikke bare rynker, jeg har dype furer. Jeg kan leve med furene i panna og de trøtte øynene, men furene ved neseryggen gjør at jeg ser mye eldre ut enn det jeg er. Dere som sier "neeeei, da" har bare sett fine, pent utvalgte bilder av meg på Internett.
Jeg er 46 år, men ser ut som om jeg er langt over femti. Til og med mannen min, som synes jeg er flott og sexy, innrømmer at jeg ser eldre ut enn det jeg er. Jeg ser litt mindre gammel ut når jeg smiler, så jeg har lagt meg til en sånn kunstig Mona Lisa-aktig mine når jeg er ute blant folk. Pluss at jeg ikke kan se ned, for da ser jeg også veldig gammel ut (ansiktet henger).
Jeg har ikke lyst til å se yngre ut enn det jeg er, men det er en belastning å ha et utseende som ikke stemmer med "virkeligheten". Jeg føler (og jeg hater meg selv litt for det) at dette går utover livskvaliteten min.
Jeg har tusen tanker og spørsmål. Om jeg tar det, virker det alltid? Kan noe gå galt? Hvor lenge sitter virkningen i? Hva er gjennomsnittlig pris? Hva tenker dere om restylane generelt? Når synes dere det er "lov" å bruke det?