Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Damenes aften på Bohus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 17:16   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Dette var unødvendig sure og smålige svar som gjør det klinkende klart at enkelt ting spør man bare ikke om her på FP.

Jeg aldri vært på et slikt arrangement, men har venninner som har vunnet både gaver og skrytt av gode foredrag. Om interiør, kanskje, eller fordommer mot damer som går på slike kvelder... Christine Koht vet jeg underholdt et år, og selv hun kunne klart å få meg til å synes oppussing er gøy...

Jeg kunne fint dratt på dette, hvis det var interessante folk som snakket og tilbudene var gode. Jeg får aldri tid til å dra rundt og se på møbler og tapet i ukedagene, og å komme etter stengetid må jo være helt gull. Jeg bekymrer meg svært lite for at slike kvelder nevneverdig skal gå utover likestillingen i Norge eller påvirke kjønnsforskjeller i særlig grad. ALT behøver ikke være svart eller hvitt og ALT behøver ikke ha en politisk agenda eller være et politisk statement.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.