Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Egen minister for migrasjon og integrering - under Justisdepartementet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-15, 11:49   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egen minister for migrasjon og integrering - under Justisdepartementet

NRK meldte i dag morges at Per Sandberg skulle bli ny minister for innvandring og integrering. Jeg holdt på å fall ut av bilden da jeg hørte det på nyhetene.
Nå har de endret dette til at Per Sandberg skal få en ministerpost - og at ryktene sier at Sylvi Listhaug bli ny minister for migrasjon og integrering.

Jeg er ikke glad for at FrP skal få denne nye posten. Skal virkelig det partiet som er har så mange åpne rasister inneha en slik post?
Jeg synes det er skremmende. Jeg kjenner best til Sylvi Listhaug fra tiden hun var eldrebyråd i Oslo. Makan til ansvarsfraskrivelser har jeg sjelden sett fra en byråd (jeg har jobbet tett mot det kommunale systemet i mange år). Hun pakte alltid anklagende på andre - gjerne folk under henne i systemet, når ting ikke var som det skulle. Alltid.

Hva synes FP, lurer jeg på i dag.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.