Tips til opplevelse for 70-åring
Litt tidlig enda, men legger den her så kan dere tenke høyt med meg, for dette kan ta tid å ordne.
Min far blir 70 i vinter, hans kone blir 70 til høsten. Han er for tiden i rullestol, kan godt hende han er det også i mars når han har bursdag.
Min bror, svigerinne og jeg tror de kunne ha godt av å komme seg ut litt etter enormt mye sykdom de siste årene. Vi har lyst spandere på dem en overnatting med god middag et eller annet sted. Det må være rullestolvennlig, det må ikke være veldig langt fra Kristiansand og maten må være svært god. Min far er en ypperlig kokk og svært så opptatt av god mat og vin. Vi er ikke sikre på om vi får de med på noe sånt, da, men vi får lufte ideen på forhånd. Kanskje vi andre spiser lunsj med dem på stedet og så drar eller kanskje vi bare sender dem, vi er usikre. Vi har bare luftet ideen for hverandre i kveld (jeg og svigerinne).
Har dere noen tips til steder som kan egne seg?
Evt helt andre tips til gave? Vi vil som sagt få de ut av huset. En overnatting holder nok pga dialyse, så han vil neppe reise veldig langt bort heller, men kanskje et par timer går.