Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Sommerferie] Englandsferie for store og små?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-16, 22:18   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Sommerferie] Englandsferie for store og små?

Barna vil til New York i sommer, for der har de legobutikk, m&m´s butikk og undergrunnsbane. Dette har de i London og, så derfor snuser vi litt på Englandsferie.

Men så er det det at vi vil forskjellige ting. Barna vil det som er nevnt ovenfor, mannen min kunne tenke seg å bade i sjøen i tillegg til å få med seg ting i London. Jeg vil besøke Jane Austen center i Bath og også gjerne se de forskjellige stedene filmer som Pride and Prejudice og Sense and Sensibility ble spilt inn (Nord-England, tror jeg?), men det er det ingen andre som vil.

Vi må ikke bo på hotell hele tiden. Sjarmerende B&B´s går også an. Så lenge det ikke blir altfor dyrt til 2 voksne og 3 barn (14, 9 og 6 år).

Vi har lappen begge to, men jeg kommer ikke til å kjøre. Tog kan fint gå an.

Noen av dere som har vært på reise rundt i England og som har forslag til steder å besøke og bo? (Jeg har bare vært i London og Bournemouth og det for mange år siden.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.