Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dresskjøp i Trondheim

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-16, 22:52   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Dresskjøp i Trondheim

Mannen må ut og kjøpe seg ny dress i morgen. Jeg skal være med selvsagt.

Hvilke butikker er gode på dresser i Trondheim? Jeg kjenner til en del butikker altså, men er usikker på utvalget. Siden dresskjøp står på mannens topp 3-liste over Grusomme Gjøremål, vil jeg gjerne treffe på rett butikk kjapt.

Han er ganske tettbebygd, ikke veldig høy og sliter generelt med passform på dresser siden han er bred over skuldrene og ryggen, relativt smal om livet og har svai rygg. Boss-dresser (med tilpasning) har pleid å passe siden de ikke er veldig smale i passformen, men heller ikke teltaktige. Han er ingen moteløve og liker ikke skille seg ut, så det er liten vits å kjøpe ultratrendy greier.

Hvor går vi? (Absolutt fordel om det jobber søte damer i butikken, det gjør jobben min lettere. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.