Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Disney on ice - trenger praktiske råd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-16, 10:43   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disney on ice - trenger praktiske råd

Minsta og jeg skal på Disney on ice i morgen. Det er første gang på Disney, og nesten første gang for meg i Spektrum. Det er uansett så mange år siden jeg var der, at jeg knapt husker hvor inngangen er og i alle fall ikke hvordan det fungerer der.

Jeg lurer på følgende:
Når bør vi møte opp (forestillingen starter kl. 19
Bekledning? (Er det nødvendig med full parkdress? Sitteunderlag? Eller er det innetemperatur? Vi sitter på rad tre, så ganske nær isen.
Annet jeg burde vite?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.