Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deltar du i samfunnsdebatt i sosiale medier?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-16, 15:40   #20
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar du i samfunnsdebatt i sosiale medier?

Jeg ble lokalpolitiker etter høstens valg og i løpet av valgkampen og etterpå så har Facebookprofilen min blitt mer "offentlig" og mye mindre privat. Og jeg deler ganske mye politikk. Jeg prøver å fokusere mest på saker jeg selv jobber med, lokalpolitikk. Da er det nyttig for meg å få innspill fra venner og andre som måtte få med seg innlegg jeg legger ut offentlig. Men jeg merker at det innimellom er litt "skummelt" å dele artikler som går på flyktningekrisen nå. Jeg gjør det innimellom, men jeg hiver meg ikke inn i lange diskusjoner med folk som er uenig med meg i disse sakene. Det er muligens litt feigt, men noen av de mest kverulerende vennene mine (som uten unntak er menn), så er jeg veldig nøye med hva slags diskusjoner jeg orker å kverulere i, hvertfall om jeg ikke føler jeg må.

Jeg merker jo at de mest kverulerende mannfolka har blitt enda mer "på" meg etter at jeg ble politiker. Men foreløpig har jeg klart å holde meg rolig. Ofte sier kommentarene deres mye mer om dem selv. Men dersom de blir ufine mot meg eller noen av mine andre venner som de diskuterer med på min vegg, så nøler jeg ikke med å si ifra, og blokkerer gjerne dersom de ikke forstår det. Men til nå så har de faktisk roet seg når jeg har sagt i fra.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.