Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Magisk opprydding - flere som skal i gang?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-16, 21:06   #24
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?

Jeg kjenner at jeg blir litt gretten av den boka, selv om jeg ikke har lest den. Det høres ut som at den har et urealistisk familieperspektiv. Ja, jeg liker å rydde og å ha det ordentlig, strøkent og rent rundt meg. Men jeg bor sammen med andre som har helt andre plass- og ryddighetsbehov enn meg. Mens mine husaktiviteter kan avgrense seg til å sitte i sofaen med en bok, spise ved spisebordet og bake på kjøkkenet, liker de andre jeg bor med å reparere pc'er ved kjøkkenbenken, bygge legoborger over hele gulvet, tegne magiske fantasivesener over flere ark, med mange farger og tusjer, og bygge huler og slott i sofaen. Siden jeg er veldig glad i disse menneskene og tenker at dette også er deres hjem, biter jeg tennene sammen, og tenker at jeg kan vente med å ha det ryddig og pent når de flytter ut. Det vil si, PC mekking må jeg visst holde ut til døden skiller oss ad. Det handler tross alt om å lære seg å leve sammen.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.