Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Atter en gang kolonihagen

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 14:13   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Atter en gang kolonihagen

Nå har dem endelig begynt å sende til oss også! Og jeg har fått somlet meg og bestilt. Jeg har tatt Stor grønnsak kasse, stor frukt kasse og stor med egg og brød og pasta, og dette hver uke.

Vi er 2 vokse og 3 barn som er veldig glad i brød(knekkebrød), frukt og grønt. Vi spiser hver dag hjemmelagt mat i fra bunnen av. Det er svært sjeldent vi spiser ute.

Men likevel er jeg litt usikker på om dette blir kanskje litt for mye? Den mikskassen så jeg også på. Men det ser så lite ut iforhold til hvor mange vi er.

Har noen her bestilt alle 3 store kassene? Er det mye mat? Blir alt spist opp iløpet av en uke?
Hvordan er brødet? Blir den fort tørr? Hvor mange brød følger det egentlig med?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.