Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning av Pax-skap til barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 21:51   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innredning av Pax-skap til barnerom

Lillesøster skal ha 2 Paxskap på rommet sitt, av typen 35 cm dype, 50 cm brede og 201 høye. Det begrenser seg hvor kreativ innredningen kan være. Jeg har forsøkt meg inne i Paxplanleggeren til Ikea, og har tegnet en løsning der det ene skapet har 9 trådkurver og det andre har litt ledig plass nederst til å sette sko i bunn, så 4 trådkurver over og hengeplass over det igjen, samt en hylle over garderobestanga.

Jeg er veldig usikker på om dette er hensiktsmessig løsning. Rent konkret lurer jeg for eksempel på:
- Stemmer det at 9 trådkurver er det maksimale i skapet?
- Virker det praktisk å ha en hylle over garderobestanga? (jeg fikk uansett ikke stanga helt i toppen)
- Blir det for liten hengeplass nedover når jeg har 4 kurver og ledig plass under hengingen? (tilsvarer 5 kurver). Hvor mye har dere som har tilsvarende løsning fylt under garderobestanga?
- Skohylle synes jeg tar for mye plass for å ha et par pensko stående, men finnes det andre gode løsninger for sko enn å "ta ut" en trådhylle? (jeg ønsker totalt sett så mye plass som mulig i skapet så vil bruke kapasiteten maksimalt)
- Er det andre praktiske Paxelementer jeg burde ha med i skapet?

Og andre innspill mottas også med takk.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.