Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp og soving på kveld/natt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-16, 07:05   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Valp og soving på kveld/natt

Vi har en straks 12 uker gammel valp i hus, av mellomstor rase. Han sover max 6 timer om natta før han må på do og er klar for lek og moro. Vi har ikke hatt det slik med tidligere valper. Bortsett fra de første dagene sov de fra ca.23-7 mener jeg. Han her sover fra 23-5 om vi er heldige. I natt la han seg 23, var på do 0230 og klar for morgen kl.6. Litt av problemet, tror jeg, er at han er så fryktelig trøtt på kvelden. Han kan sove hele kvelden om han for lov, men det er ikke særlig gunstig for nattesøvnen.

Hvordan er/var deres valp? Våknet den mye på natta og hvor lenge? Jeg vet at valper må ut å tisse på natta, men noen ganger har jeg hatt en liten følelse av at han kan ha urinveisinfeksjon. Samtidig er fargen på urinen helt fin og han selv er i toppform. Så jeg er ikke helt sikker heller.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no