Bør jeg ta det som et hint
Ja det lurer jeg på - bør jeg ta det som et hint, eller bør jeg bare bli fornærmet?
I dag lot jeg Storebror være hjemme fra barnehagen. Jeg tok ham med til byen, hvor vi først var innom min fars leilighet for å vanne blomster mens han er på ferie. Da dette var gjort, gikk vi ut igjen, og traff samtidig en eldre dame som bor i etasjen over far.
Jeg stoppet for å prate med henne. Hun spør hvordan det går med dette og hint - og tar et blikk på magen min. "Næmmen - skal du ha baby igjen!?"
Kan tro det var en gammel dame som rodde så det fosset om årene da jeg lattermildt erklærte at "neida - ikke noe baby der - jeg er bare tjukk."
Ja ja - Storebror og jeg tusler til torget. Vi setter oss ved fontenen og hygger oss med en yoghurt hver. En mann kommer og legger fra seg stokken sin bak Storebror sin rygg. Jeg snakker litt med ham - mannen kikker på Storebror og smiler. "Er det barnebarnet ditt?"
HALLO!
Vel og merke er jeg grå i håret, og når jeg tenker meg om, må jeg innrømme at min mor hadde barnebarn da hun var på min alder... Men lell, da! 
Nei, det er vel på tide å innse det - på tide å begynne å trene.