Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

ABBs soningsforhold - igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-16, 15:44   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABBs soningsforhold - igjen

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har ikke lest dommen, bare lest om den. Så vidt jeg forstår får staten refs for å ha gjennomført ekstreme tiltak uten tilstrekkelig begrunnelse. Det er et viktig prinsipp at straff ikke gjennomføres under cowboy-tilstander, men er forankret i demokratisk bestemte prinsipper og lover. Det er ikke sikkert dette betyr at straffen er feil, men at tiltak må veies grundig mot hverandre og begrunnes. Dette er ingen seier for ABB, men for rettsstaten.

Jepp. Men han har jo en noe alternativ oppfatning av ting som skjer og sin egen betydning, så jeg går ut fra ta han neppe ser det slik selv.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.