Playdate
Hei,
Helt ny her så vet ikke helt om innlegget kan passe, men lurer på om andre kan kjenne seg igjen i situasjon hvor barnet har kommet i en alder hvor de vil bli med hverandre hjem etter bhg.
Datteren min er 3,5 år og har nå blitt bedt med hjem til en vi ikke aner noe om. Aldri snakket med foreldrene, tvert i mot blitt oversett hver gang jeg hilser på moren -før mor plutselig stopper meg forrige uke og gir beskjed om at sønnen hennes på 5år vil ha besøk av datteren vår. Hun skulle finne nr mitt og sende meg en sms sa hun før hun fortet seg videre: -p
Jeg har ikke lyst til å sende datteren min til fremmede, og neste gang jeg så henne i bhg. og hun ga datteren min beskjed om at vi skulle finne en dag snart så sa jeg at jeg skulle bli med. Hun så ut til å stusse litt på det, spurte datteren min om det var sånn, og 3åringen bekreftet at det ble fint!
"Ja, kanskje greit første gangen.." Svarte moren.
Datteren min leker ikke med denne gutten i bhg, og jeg blir kanskje litt paranoid, men er det andre der ute som også er litt "føre var"? Jeg vil jo helst ikke Være uhøflig, men heller det enn å sette barnet mitt i en situasjon jeg ikke er trygg på.
|