Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å himle med øynene ... Avsporing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-16, 22:54   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Å himle med øynene ... Avsporing

Nettopp lest playdate-råden.

Der leser jeg om himling med øynene, rar oppførsel av foreldre osv.

Så jeg skal fortelle dere om meg. For jeg blir nok av noen oppfattet som litt rar å prate med, og ingen, har faktisk sagt noe til meg, utenom min gode venninne som også er bruker her inne.

Hun sa at første gang hun snakket med meg virket jeg arrogant. Takk for den du. Vi møttes i 1999 tror jeg.

Mange møter siden, mange samtaler med kolleger, venner, familie, osv.
Så kommer det altså for en dag, i fjor. Jeg skal holde et fremlegg for medstudentene mine. Etter at jeg er ferdig så sier en av de: Trixie, du må slutte å lukke øynene, og himle når du snakker, du virker arrogant og litt rar.

Så der altså. Jeg er altså sånn. Når jeg snakker med noen, så lukker jeg øynene, skakker på hodet og halvveis humler med øynene, og jeg merker det ikke selv. Moro. Jeg som ikke er arrogant engang. Tror jeg? :rar:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.