Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva slags solkrem og hvor mye?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 11:20   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags solkrem og hvor mye?

Vi skal være 4 uker på Kypros i sommer. Jeg ønsker å ha med det meste vi trenger av solkrem, siden jeg da vet hva jeg kjøper og det faktisk kan lønne seg dersom jeg finner noen gode tilbud.

Men hvor mye må jeg regne med at vi trenger? Klarer ikke huske hvor mye jeg tok med i fjor når vi var der i 2 uker, men da måtte jeg kjøpe et par flasker ekstra der nede siden jeg ikke hadde nok i solfaktor 50.

Tre stykk bleke unger og en mor i 4 uker og en far i to uker. Finnes det noen solkrem i solfaktor 50 som er god å smøre utover? Fysisk filter er ikke like nødvendig nå når alle ungene er i skolealder. Men vil unngå at de blir brente.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.