Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dåpsgave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: personlig gave fint?
Det er en super gave 39 75,00%
Det er fint med personlig, men den tar jo plass 12 23,08%
En skikkelig dårlig idé 1 1,92%
Whatever! 0 0%
Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-16, 16:17   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dåpsgave

Vi skal i dåp. Foreldrene til dåpsbarnet er gode venner av oss, og har det ikke vært for at vi ikke er medlem i statskirka, har vi nok vært faddere.

Jeg vurderer å male en gyngehest. - da med dåpsbarnets navn på, men er usikker på om å få en gave som det fortsatt er en stund til at kan brukes - og som det i tillegg ikke er sikkert om barnet vil bruke er dumt i all den tid den er personlig? Da kan jo ikke gi den videre direkte heller? Gir jeg foreldrene problemer med oppbevaring (de synes selv de har dårlig plass) eller om det er en god og personlig gave.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.