Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Økologiske rengjøringsmidler

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-16, 01:20   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Økologiske rengjøringsmidler

Vaskehjelpen vår bruker aaaaaalt for mye såpe. Vi handler inn vanluge produkter, som jif og ajax. Hun er særlig glad i sprayer. Nå sier hun at hun st hun har et godt tilbud mht økologiske rengjøringsmidler og ba oss vurdere det. Jeg sa nei takk, men sa hun gjerne måtte bruke mindre såpe.

Nå sier hun at hun ikke får puste ved bruk av mine vaskemidler, og ikke kan bruke dem, så vi bør kjøpe via henne. Det samme sa vår forrige polske vaskehjelp. Jeg tror de egentlig bare tjener mer på den måten. Jeg liker å handle inn egne midler, for å ha kontroll på forbruket. Vurderer å gå over til Anglamark fra Coop. Det må da vel være godt nok? Har noen erfaring? Evt tips om andre midler som er økologiske?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.