Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hussalg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-16, 10:07   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hussalg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tenker at når boligen ikke selges umiddelbart etter første visning, så er det litt råflott å gamble på å få mer enn takst. Jeg hadde solgt til førstemann som var villig til å by takst, jeg for min del, hvis det ikke var andre kjøpere på hånden der og da.

Jeg tror at årsaken til at vi ikke fikk inn bud var rett og slett fordi vi hadde visning i "skole og barnehageavslutnings-høysesongen". Normen er nok at husene går på første visning - og alle har gått for over tre mill de siste årene. (det andre huset som og er blitt solgt er solgt for 3,25)

Vel, vi får se. Det kan godt være vi lager problem som ikke eksisterer. (de fleste problemer har det jo med å være ikke-eksisiterende)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no