Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restauranttips - Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-16, 13:52   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restauranttips - Oslo

Vi, kollegaen min og jeg, får besøk av to franske foretningsforbindelser i starten av juli. Vi skal bo på Continental, så vi er sentralt plassert.

De ankommer hotellet på en mandag kveld, ca. 18.00, så litt program og restaurantforslag til den kvelden hadde vært fint. Jeg har lurt litt på å se operaen og kanskje bare spise der, men er åpen for forslag.

Tirsdag kveld tenkte jeg en litt mer formell middag, så jeg hadde lurt på å bare bli på hotellet og spise på Annen etasje, men er også her veldig åpen for forslag. Hadde for eksempel Ekebergrestauranten vært et alternativ? Fin utsikt og sånn eller bør vi for eksempel dra opp i Holmenkollen?

Det hadde vært fint om de fikk sett littegrann når de først er i Oslo.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.