Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

7 hunder ble brått til 14 hunder

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 18:29   #1
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Kul

7 hunder ble brått til 14 hunder

Galehuset er blitt enda mer galehus.

Idag tidlig kom endelig valpene, rett før jeg ble hysterisk, så satt hun igang med å presse og 5minutter etterpå kom første jente.

De neste timene gikk sin gang, og vi endte til slutt med 7 friske valper. Og vi fikk også vår første dødfødte. Akkurat det gikk mye bedre for meg enn jeg hadde trodd. Hadde sett for meg litt hysteriske tilstander Men litt erfaring har jeg vel plukka med etter noen kull, så jeg forsøkte å få liv i den selv om jeg egentlig visste det ikke var håp. Så lot jeg mor hilse og vaske den, sånn at hun skulle se den var død, så var det bare å ta den bort.

Men likevel, 7 hylende valper er kommet. Og det er bare å forberede seg på enda en runde med ekstremt mye vasking.

Hadde ett kull på 9 i vinter, og tenkte "Ja DETTE skjer heldigvis ekstremt sjeldent" Vel ja nå vet jeg ikke hva det er i vannet her men.

Minste er 135gram. Ikke store tassen.
4stk er 140-145gram, så de er jo ikke akkurat mye større.
1 gutt på 180 og en gutt på 170, så de er "store"

Totalt ble det 4 gutter og 3 jenter. Og vi har kun muligens kanskje en gutt ledig. Det har vært ett voldsomt press på valper, vet ikke om jeg har truffet en tid hvor ikke så mange har. Men ja, alle får desverre ikke, noen må skuffes og det er jo aldri kjekt. Men sånn er det nå en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.