Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Manokjøkken fra kvik - erfaringer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-16, 10:39   #17
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Manokjøkken fra kvik- erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Regner forresten med at du skal bruke kvik i Trondheim? Vi var ikke fornøyd med hjelpen vi fikk første gang vi var der, klagde på den og innehaveren stilte selv opp som kjøkkenkonsulent. Han var ekstremt dyktig og vi ble veldig fornøyd med løsningene han kom med.

Jeg har vært der på et møte og fikk god hjelp syntes jeg. Jeg tror faktisk vi komme til å satse på å installere selv (dvs mannen pluss pappa). Mannen er nøye og teknisk anlagt og pappa er praktisk og effektiv. Tror det vil gå greit. Også pappa som skal legge nytt gulv. Helt klart hvitt som vil se best ut så blir nok hvit laminat.

Lurer litt på hvilket gulv som hadde vært fint. Vi legger et kvalitetslaminat av noe slag. Har hatt parkett på kjøkken før og vil ikke det igjen. Lurer bare litt på om det skal være helt lyst eller med litt varme i (altså fremdeles forholdsvis lyst altså)

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.