Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Aktivere ipad

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 22:23   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Aktivere ipad

Vi er på ferie og skal hjem igjen om noen få dager. Sønnen min har med seg iPad, men nå står det plutselig at den må aktiveres for å kunne bruke den. Ikke umulig at det er noe han har gjort, men han påstår at han ikke har trykt på noe spesielt.

Jeg har prøvd å aktivere igjennom både wifi og delt Internett fra telefonene min. Men da står det bare at aktiveringstjenesten ikke er tilgjengelig og at vi må koble til iTunes. Men vi har jo ikke tilgang til noen data med iTunes.

Er det noe jeg kan gjøre? Hadde vært veldig greit med iPad til ham på flyet hjem nemlig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.