Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Hvorfor begynner folk å røyke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-16, 14:15   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnoff: Hvorfor begynner folk å røyke?

Jeg har aldri begynt å røyke. Jeg tok noen trekk en gang midt på ungdomsskolen, og det var så kjipt at jeg ikke så poenget. Etter det har jeg ikke prøvd igjen. Venninnene som jeg prøvde sammen med fant det tydeligvis mer interessant, for de begynte å røyke den gangen og gjør det tidvis fremdeles. Ja, vi var/er BFFs så jeg har oversikt fremdeles.

Men hva er det som får folk til å begynne å røyke?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har barn som nå nærmer seg den alderen som jeg var da jeg forsøkte meg. Så kanskje jeg burde ha argumentasjonsrekka klar?

Klarer barn/ungdom å ta innover seg at det er helseskadelig?
Er det bedre å fokusere på hvor vanvittig dyrt det er?
Forsøker barn i dag seg på å røyke eller er det ikke like kult/spennende lenger?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.