Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Ja, det skjønner jeg. Men det virker i utgangspunktet som merkelig prioritering av deres arbeidstid hvis det er forventet at dere skal sitte i kjempelange møter som ikke er relevante for dere, og der dere ikke har noen rolle. Uten at jeg vet hvordan ting er på deres arbeidsplasser, synes jeg det høres mer fornuftig ut at dere ikke deltar i hele møtet, men tilkalles - enten fysisk eller f.eks. på Lync/telefon - hvis det trengs innspill fra dere.
Det går nok ikke.
Opprinnelig lagt inn av Miley, her.
For en misbruk av resurser, tenker jeg. Kan dere ikke tilkalles ved behov? Komme når dere trengs?
Nei, dette hadde ikke fungert. Vil man ha et svar, så vil man ha det NÅ. Ikke at noen skal ringes etter. Man kan heller ikke komme når det trengs, for man vet ikke hvor lang tid andre ting tar å diskutere i forkant. 5 saker kan ta 4 timer eller 3,5 minutt. Man må være klar.
Min jobb er ikke slik at jeg må være i alle slike møter, det er heller ikke mannens. Jeg må være der det er enkelte typer tematikk som angår min jobb, så kan jeg gå etterpå. Mannen må være tilstede hele møtet når han først trengs. Men det er ikke sikkert det er behov for hans hjelp, og møtet kan gjerne vare fra kl 17-22. Gudhjelpemeg den som ikke mener man kan svare på e-poster og surfe på telefonen i mellomtiden.