Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tur i november med 7- og 11-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-16, 23:41   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tur i november med 7- og 11-åring

Jeg fikk akkurat vite de siste planleggingsdagene for skolen, og hvis jeg er heldig kan ungene og jeg ta en liten ekspedisjon sammen i begynnelsen av november. Men hvor skal vi dra? Vi har maksimalt fem hele dager, men kan reise kvelden før. Torp og Gardermoen er aktuelle flyplasser.

København, Stockholm, Gøteborg, Roma og Bodø har vi besøkt tidligere. London sparer vi til minste blir litt eldre. Legoland er stengt. Vi skal til Spania i høstferien, en liten måned tidligere, men det er med storfamilien, og blir mer en solferie. Vi vil gjerne oppleve litt.

Ungene liker musikk, kultur, kos og kvalitetstid. Mor liker det samme (samt god kaffe) og vil gjerne slippe å bruke en formue. Når jeg googler reise med barn storby får jeg opp gode tips, men det retter seg mer mot barn som er yngre enn mine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.