Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan innrede kjøkken og spisestue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-16, 19:23   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan innrede kjøkken og spisestue?

Dette er vår hytte ved sjøen. Det er enkelt å pendle til jobb så vi er der mye.

Den gamle delen til høyre er helt tømt og den nye til venstre holder på å bygges. Vi holder på å begynne å tenke på hvordan vi vil ha kjøkkenet, men vi er usikre på hvor det er best å ha høyskap. Vi må ha komfyrtopp mot ytterveggen. Benkene kan fortsette under vinduet på venstre side og ev hele veien om det blir plass. Hvordan skulle du tegne inn kjøkkenet her?

Tidligere hadde vi spisestuebordet der det er tegnet inn og så var rommet til venstre stue. Nå vil mannen ha spisestue der vi hadde stue og en slags kafé/loungeløsning med noen gode stoler der spisestuen er tegnet inn. Et sted der man sitter med en espresso og en iPad osv, han snakker om utseende som Starbucks eller noe lignende.

Jeg vet at vi har en evne til å plassere padder og Macer/PCer på spisebordet og at det er greit å ikke ha dem der, men jeg ser ikke helt for meg hva han tenker.

Hva tenker dere? Kan dere gi meg litt inspirasjon?

Og hvor i all verden skal vi ha TVen i stuen? Det er utsikt begge veier med vinduer så vi vil ikke ha ryggen til noen sofa mot vinduene.

Vedlagte filer
Filtype: pdf SKMBT_C65416091208010.pdf (157,7 KB, 54 visninger)

Sist redigert av Pelen : 12-09-16 kl 08:47.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.