Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Uff, utbygging igjen ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-16, 07:34   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi er også fem i familien og har ett fungerende bad + et toalettrom i tillegg.. Og jeg må si at to bad (begge trenger ikke være store - men det må være dusjmuligheter i alle fall)er et must. Vi sliter skikkelig med å få kabalen til å gå opp ved både morgenstell og ikke minst på kveldstid når de to eldste kommer fra trening nesten samtidig, og det er selvsagt midt i leggetiden til minsten.
Det gikk helt fint da ungene var små, men nå når både de og vi gjerne vil ha litt privatliv på badet så er det håpløst.
Et bad og et stort vaskerom med dusjmuligheter/toalett tror jeg at jeg hadde gått for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.