Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bohusgenser status #2 : *<^{?%>

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-16, 11:58   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bohusgenser status #2 : *<^{?%>

Det blir jo så fint!!!

Men nå har jeg lest foruminnlegg på ravelry til øyet er blitt stort og vått og kommer til at jeg må rekke tilbake det svarte og ta det på nytt.

Oppskriften (svensk) beskriver ermer, rygg og front i 4 enkeltstrikkede deler mens jeg strikker rundt, og da ble det noe kluss med forkortede rader, raglanøkning og sømmasker jeg ikke skal ha.
Og det er jo ikke skummelt i det hele tatt å rekke opp når det er så smått at jeg knapt ser til å plukke opp igjen

Man strikker altså fra halsen og nedover og jeg er ca. 20cm på vei, nå skal resten av genseren være svart. Halsen er litt vid så den må jeg korrigere litt når jeg syr ned halskanten (rullekanten øverst). Evt plukker jeg opp masker og strikker inn en liten vrangbord.

Men fint blir det!! #pinne 2

Og et nærbilde av fargene. Det er 3 mørke/sorte farger (en sort, en brunish, en lillaish) og 9 andre farger som varierer med rett og vrang om hverandre så det blir "sømløse" overganger. Utrolig fint!

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.