Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farsdag - markerer dere denne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-16, 13:07   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsdag - markerer dere denne?

Vi har egentlig aldri feiret det så voldsomt nei, kanskje et kort/tegning fra ungene og frokost på senga, men svært sjelden. Nå er det i hvert fall litt vanskelig i og med at vi er skilt og begge har nye partnere, og min egen pappa døde i 2000. Så hvem feirer jeg?
Regner med eksmannen får oppmerksomhet fra samboeren og ungene våre (de har ikke barn sammen) siden ungene er hos dem denne helgen. Min samboer er invitert bort til sin eks og ungene deres i en time eller to i kveld, fordi ungene hadde kjøpt gave de ville gi. De har alltid feiret slike ting så det synes jeg jo bare er koselig. Men kjenner jeg sliter mer om han skal dra bort dit og feire morsdagen i februar, vet ikke om jeg synes DET er så ok. Får se når den tid kommer. Dersom vi har ungene her den helgen (vi har 5 tilsammen) så regner jeg med jeg får litt oppmerksomhet fra sambo og dem, men skjønner jo at ungene hans kan synes det er litt sårt om vi bare skal feire meg men ikke deres mor. Ikke lett, det der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.