Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Labradoodle/Australian Cobberdog

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-16, 12:20   #24
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Labradoodle/Australian Cobberdog

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Mulig de bare sjekket med feil forsikringsselskap? De fikk i hvertfall beskjed om at de ikke kunne forsikre en blandingshund. (Det var slik det ble viderefortalt til oss, jeg har altså ikke sjekket spesifikt ordlyden der, om det var slik at de ikke fikk forsikre, eller om det var så mye avkortninger at det ikke lønte seg å forsikre.)

Jeg har forsikret blandingshund i mange år, så det går fint.. Det jeg kan tenke meg er at de kanskje ikke har fått satt den verdien på hunden som de har ønsket i forhold til erstatning ved f.eks død eller ulykke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.