Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

En bønn om en juletjeneste (Oslo, Akershus eller Hamar)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-16, 22:35   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

En bønn om en juletjeneste (Oslo, Akershus eller Hamar)

Familien vår spiser ikke svinekjøtt, og dermed er det julepølser av and, kylling eller kalkun vi bruker som tilbehør til pinnekjøttet. Ungene syns den rene fårevossakorven blir for sterk.

Problemet er at i år har vi ikke funnet kalkun eller andejulepølse i butikkene! Dnakket med Prior i dag, og de sier at Kiwi, Spar og Meny har tatt de inn, men har ikke oversikt over hvilke butikker. Min lokale Meny kunne ikke skaffe.

Så derfor spør jeg-- om du finner julepølse av kalkun eller and i nærbutikken din, kan du tipse meg så snart sim mulig? Så jeg får lagt av og dratt på julepølsehandel? Kan farte over mesteparten av Oslo og Akershus, og julaftengjestene våre kan handle på Hamar om noen ser noe der.

På forhånd tusen takk for tips!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.