Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Interiør] Hvor stilsikker er du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-17, 21:35   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[Interiør] Hvor stilsikker er du?

Vi har flyttet til nytt, større hus og jeg går med tanker om å bytte ut noen møbler etter hvert. Siden vi forhåpentligvis skal bo her lenge kan jeg godt legge litt penger i det for å få noe i god kvalitet som passer huset, men så kommer tvilen snikende;hvor sikker er jeg på egen smak? Det jeg liker nå, vil jeg fortsatt like det om 10 år? 20 år? Det er ikke til å stikke under stol at jeg lar meg påvirke av mote og har helt klart endret smak siden jeg begynte å handle møbler. F.eks. så mine første spisestuestoler ca. slik ut:

Jeg synes de var kjempefine da vi kjøpte dem, men etter hvert ble jeg lei og ville ha noe annet (det hjalp ikke at de var vonde å sitte i og sank mer og mer sammen etter hvert). Siden den gang har jeg blitt mer sikkert på hva jeg liker og har begynt å konvergere mot en slags stil - tror jeg. Stilen min er jo ikke akkurat milevis unna det som er in, så kommer jeg til å bli lei når det blir ut?

Hvor sikker er du på stilen din? Liker du møblene du kjøpte for 10 år (eller lenger) siden?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.