Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-17, 14:32   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg tenkte stadig tilbake på den når jeg leste transkriptet.

Jeg klarer for øvrig ikke skjønne hvordan kristenfolket kan digge ham sånn. Hvordan skjer det?

Tidligere KRF-politiker og kona til Dagen-redaktør, Sæle, skrev dette på FB da Trump vant:

Hvilken natt i Miami. Først vant Marco Rubio. Så vant Donald Trump.Triumf. Dette er seier for barnet i mors mage. Dette er seier for ekteskap mellom mann og kvinne. Dette er en lykkelig dag for Israel. Dette er redningen for amerikansk økonomi og dermed for europeisk økonomi. Gratulerer Amerika. Dette er stort men det blir ikke lett

For de konservative, Dagen-kristne (Eller crazy-kristne, som jeg kaller dem), er det dette det handler om. Drit i kvinnediskriminering, rasisme, fordommer og et genrerelt forkastelig menneskesyn, så lenge man kan ta vare på et foster her og sørge for enda mer støtte galskapen i Israel.

Det er de samme mekanismene som rår hos kristenfolket i USA.

rine er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.